Tο Μάρτιο του 1945 οι σύμμαχοι διαπίστωσαν μια
εξορμητική αναγέννηση της Γερμανικής αεροπορίας, υπήρξαν αναφορές εμφάνισης των
Me
262 σε επιχειρήσεις με σχηματισμούς 36 αεροσκαφών, ο χειριστής μάλιστα Γκεοργκ
Πέτερ Έντερ (με σειρά 155 στην σειρά των άσων της Λουφτβάβε) με 78 καταρρίψεις,
είχε καταρρίψει 36 τετρακινητήρια βομβαρδιστικά και μάλιστα 12 απ αυτά τα έριξε
με Me 262 με την 7η Πτέρυγα Δίωξης.
Αυτό το φαινόμενο δεν μπορούσαν να το ερμηνεύσουν οι
Σύμμαχοι, όταν είχαν ήδη αδιαφιλονίκητη υπεροχή στον αέρα εδώ και πολλούς
μήνες.
Στις 10 Μαΐου του 1945 (δύο μήνες μετά) ο Σπάατς και ο
Βάντενμπεργκ συνάντησαν τον Ράιχσμάρσαλ Χέρμαν Γκαίριγκ στο γραφείο του στο
Ρίτερσουλε, στο Αουγκσμπουργκ φορώντας δερμάτινες μπότες, γκρι μάλλινη στολή
χωρίς παράσημα, μόνο επωμίδες, ένα μεγάλο αετό, ένα μικρό αγκυλωτό σταυρό και
χιαστί στραταρχικές ράβδους. Έγινε τις πρώτες ώρες της αιχμαλωσίας του ο πιο
κάτω διάλογος.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Το Messerschmitt Me 262 αεριωθούμενο .
Σπάατς: «Πιστεύεται πως τα αεριωθούμενα είχαν πραγματικά
πιθανότητες να μας νικήσουν;».
Γκαίρινγκ : (με χαμόγελο) «Ναι, ακόμα είμαι
πεπεισμένος, αν είχαμε τέσσερις με πέντε μήνες μπροστά μας. Τα υπόγεια
εργοστάσιά μας ήταν όλα έτοιμα. Το εργοστάσιο στην Κάρλα είχε την ικανότητα να
κατασκευάζει 1.000 με 1.200 αεριωθούμενα το μήνα. Οπότε, με 5 έως 6.000 τέτοια
αεροπλάνα, το αποτέλεσμα θα ήταν πολύ διαφορετικό!».
Βατενμπεργκ : «Θα μπορούσατε να εκπαιδεύσετε ικανό
αριθμό πιλότων για τα αεριωθούμενα; Θα είχατε επαρκές πετρέλαιο;».
Γκαίρινγκ : «Ναι θα είχαμε υπόγεια εργοστάσια και για πετρέλαιο. Βγάζαμε
πιλότους σε πιο γρήγορο ρυθμό απ ότι αεροπλάνα.».
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΩΝ εκδόσεις ΙΟΛΚΟΣ του David Irving
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου